from Dato' Dr. Tam Weng Wah tam@pcb.gov.my to "Md. Nasir bin Ecsoff" cc TARIKAT NOHIYAH , Aziz bin Ismail , Azlan Bin Man date Tue, Aug 2, 2011 at 8:19 AM subject RE: prasarana main2... Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 8:19 AM (11 minutes ago)
Encik Nasir,
Untuk tindakan serta-merta SPAD dan RapidKL.
Sekian, terima kasih.
(Dr. Tam) 2 Ogos 2011 - Hide quoted text -
-----Original Message----- From: TARIKAT NOHIYAH [mailto:nikah.siam@gmail.com] Sent: 02 Ogos 2011 6:01 To: enquiries@spad.gov.my; aduan@spad.gov.my; suggest@rapidkl.com.my; kohtsukoon@pmo.gov.my; murugiah@pmo.gov.my; Dato' Dr. Tam Weng Wah; webmaster@prasarana.com.my; rapidcare@rapidpg.com.my Subject: prasarana main2...
camner lah orang tak join BERSIH, bas u43 tak sampai2 dari 9 pm hingga 11.40 malam di puchong ke putrajaya. teruk betul sistem pengangkutaan awamnya walau dah ada spad. kononnya bas rosak. jika ya pun bukanlah semua jahanam serentak. rata2 nampak bas rapid sembunyi kat mana2. nak bodohkan orang pun, agak2lah. yang kelakarnya, jika kat penang dap, pandai pulak rapid BN nih. siap bagi pelbagai bas free lagi.
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com to suggest@rapidkl.com.my date Tue, Aug 2, 2011 at 1:17 PM subject Re: FW: prasarana main2... mailed-by gmail.com
hide details 1:17 PM (0 minutes ago)
isnin 1 ogos 2011 = malam 2 ramadhan 1432 - Hide quoted text -
On Tue, Aug 2, 2011 at 11:04 AM, wrote: > Salam sejahtera, > > Terima kasih di atas maklum balas yang di berikan. Berhubung dengan > kelewatan U43, kami berharap saudara/saudari dapat memberikan tarikh > kejadian supaya siasatan keatas perkara ini dapat di buat dengan segera. > Pihak kami akan berusaha untuk menambah baikan kekerapan bas demi kebaikan > bersama. > > > > Contact Centre Unit > Transport Planning and Commercial Division > Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana) > Tel: 03-7885 2585 Helpline > Tel: 03-7650 7788 General line > Fax:03- 7625 6667
from suggest@rapidkl.com.my to TARIKAT NOHIYAH date Tue, Aug 2, 2011 at 1:29 PM subject Re: FW: prasarana main2... mailed-by rapidkl.com.my Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 1:29 PM (0 minutes ago)
Terima kasih di atas info yang diberikan.
Contact Centre Unit Transport Planning and Commercial Division Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana) Tel: 03-7885 2585 Helpline Tel: 03-7650 7788 General line Fax:03- 7625 6667
from Azlan Bin Man azlan.man@pcb.gov.my to "Md. Nasir bin Ecsoff" cc "Dato' Dr. Tam Weng Wah" , Aziz bin Ismail , "nikah.siam@gmail.com" date Tue, Aug 2, 2011 at 2:18 PM subject FW: nasir pun main2 agaknya... mailed-by pcb.gov.my Important mainly because it was sent directly to you.
hide details 2:18 PM (1 minute ago)
En. Nasir,
Sila ambil tindakan segera berhubung perkara ini dengan pihak SPAD. Tk.
from Aduan SPAD aduan@spad.gov.my to suggest@rapidkl.com.my cc Mohd Sharif Johan , nikah.siam@gmail.com date Tue, Aug 2, 2011 at 2:59 PM subject FW: nasir pun main2 agaknya... mailed-by spad.gov.my Important mainly because you often read messages with this label.
hide details 2:59 PM (9 minutes ago)
Tuan,
Dengan segala hormatnya merujuk perkara di atas
Bahagian Pengurusan Aduan SPAD telah mendapat aduan ini daripada pengadu. Memandangkan ia merupakan dalam bidang kuasa tuan, mohon kerjasama tuan untuk memberikan maklumbalas kepada pengadu dalam tempoh 5 hari bekerja dan sesalinan kepada SPAD untuk tujuan rekod. Bersama-sama ini disertakan aduan tersebut.
Segala perhatian tuan mengenai perkara ini diucapkan terima kasih
Sekian Jamaluddin b Baharum Bahagian Pengurusan Aduan Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat Jabatan Perdana Menteri
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com to "Dato' Dr. Tam Weng Wah" cc "Md. Nasir bin Ecsoff" , Aziz bin Ismail , Azlan Bin Man bcc enquiries@spad.gov.my, aduan@spad.gov.my, suggest@rapidkl.com.my, kohtsukoon@pmo.gov.my, murugiah@pmo.gov.my, webmaster@prasarana.com.my, rapidcare@rapidpg.com.my, klang valley transit date Tue, Aug 2, 2011 at 1:55 PM subject nasir pun main2 agaknya... mailed-by gmail.com
from Aduan SPAD aduan@spad.gov.my to suggest@rapidkl.com.my cc Mohd Sharif Johan , [Available] nikah.siam@gmail.com date Tue, Aug 2, 2011 at 2:59 PM subject FW: nasir pun main2 agaknya... mailed-by spad.gov.my Important mainly because you often read messages with this label.
hide details 2:59 PM (15 minutes ago)
Tuan,
Dengan segala hormatnya merujuk perkara di atas
Bahagian Pengurusan Aduan SPAD telah mendapat aduan ini daripada pengadu. Memandangkan ia merupakan dalam bidang kuasa tuan, mohon kerjasama tuan untuk memberikan maklumbalas kepada pengadu dalam tempoh 5 hari bekerja dan sesalinan kepada SPAD untuk tujuan rekod. Bersama-sama ini disertakan aduan tersebut.
Segala perhatian tuan mengenai perkara ini diucapkan terima kasih
Sekian Jamaluddin b Baharum Bahagian Pengurusan Aduan Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat Jabatan Perdana Menteri
2011/8/2 Dato' Dr. Tam Weng Wah : > Encik Nasir, > > Untuk tindakan serta-merta SPAD dan RapidKL. > > Sekian, terima kasih. > > (Dr. Tam) > 2 Ogos 2011 > > -----Original Message----- > From: TARIKAT NOHIYAH [mailto:nikah.siam@gmail.com] > Sent: 02 Ogos 2011 6:01 > To: enquiries@spad.gov.my; aduan@spad.gov.my; suggest@rapidkl.com.my; kohtsukoon@pmo.gov.my; murugiah@pmo.gov.my; Dato' Dr. Tam Weng Wah; webmaster@prasarana.com.my; rapidcare@rapidpg.com.my > Subject: prasarana main2... > > camner lah orang tak join BERSIH, bas u43 tak sampai2 dari 9 pm hingga > 11.40 malam di puchong ke putrajaya. teruk betul sistem pengangkutaan > awamnya walau dah ada spad. kononnya bas rosak. jika ya pun bukanlah > semua jahanam serentak. rata2 nampak bas rapid sembunyi kat mana2. nak > bodohkan orang pun, agak2lah. yang kelakarnya, jika kat penang dap, > pandai pulak rapid BN nih. siap bagi pelbagai bas free lagi. >
This email and any attachments transmitted with it are confidential. It is intended solely for the person or entity to whom it is addressed. If you have received this email in error, or you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. Any use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and any files transmitted with it is strictly prohibited. SPAD disclaims all liability (including, but not limited to, all liability for computer viruses) arising out of, or in respect of this email or the information in it.
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com to suggest@rapidkl.com.my cc aduan@spad.gov.my, murugiah@pmo.gov.my, Dato'_Dr._Tam_Weng_Wah@rapidkl.com.my date Tue, Aug 2, 2011 at 5:02 PM subject Re: Fw: prasarana main2... mailed-by gmail.com
hide details 5:02 PM (8 minutes ago)
KWANG KWANG KWANG... DREBAR U43 CAKAP ROSAK, MANAGEMENT BAGI ALASAN LAIN PULOK. LEBIH TEROK DARIPADA KES TBH & SARBANI KASTAM. P "MATI" LAH KERAjaan BN... ASYIK AUTA ORANG TAK HABIS2. INGAT KAMI BODOH KAH?! MUNGKIN TAKUT JER. JIKA TAK, DAH LAMA ADA ORANG BALING KEK (PALING TAK) KAT MUKA NAJIB SEMPENA BDAY DIA!? - Hide quoted text -
On Tue, Aug 2, 2011 at 4:53 PM, wrote:
Salam sejahtera,
Berhubung dengan perkara di atas, ingin di maklumkan bahawa pihak kami telah membuat siasatan tentang kelewatan U43 pada 1 hb Ogos 2011. Kelewatan tersebut adalah berpunca dari kesesakkan yang ketara apabila bas melalui LDP dari Puchong menghala Tol Sunway. Kami sedang dalam proses untuk mengatasi masalah ini iaitu dengan meminda laluan ini untuk berlepas dari Depoh Asia Jaya atau Depot Jalan Klang Lama atau memendikan laluan ini. Perkara ini masih di peringkat perbincangan.
Sekian, terima kasih.
Mok Yoke Wah
Transport Planning and Commercial Division Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana) Tel: 03-7885 2585 Helpline Tel: 03-7650 7788 General line Fax:03- 7625 6667
----- Forwarded by CRM Suggest/RapidKL on 02-08-11 04:46 PM -----
Contact Centre Unit Transport Planning and Commercial Division Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana) Tel: 03-7885 2585 Helpline Tel: 03-7650 7788 General line Fax:03- 7625 6667
from suggest@rapidkl.com.my to TARIKAT NOHIYAH cc aduan@spad.gov.my, Dato'_Dr._Tam_Weng_Wah@rapidkl.com.my, murugiah@pmo.gov.my date Tue, Aug 2, 2011 at 5:05 PM subject Re: Fw: prasarana main2... mailed-by rapidkl.com.my Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 5:05 PM (7 minutes ago)
Salam sejahtera,
Perkara di atas adalah di rujuk. Kami akan menasihatkan semua pemandu agar meminta pelanggan merujuk kepada Helpline di masa hadapan untuk jawapan yang tepat. Kami ingin memohon maaf di atas kesulitan yang di alami.
Contact Centre Unit Transport Planning and Commercial Division Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana) Tel: 03-7885 2585 Helpline Tel: 03-7650 7788 General line Fax:03- 7625 6667
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com to suggest@rapidkl.com.my cc aduan@spad.gov.my, murugiah@pmo.gov.my, "Dato' Dr. Tam Weng Wah" date Tue, Aug 2, 2011 at 5:05 PM subject Re: Fw: prasarana main2... mailed-by gmail.com
hide details 5:05 PM (8 minutes ago)
*P.S. MAU BOHONG PUNYA PASAL, SAMPAI EMAIL Dr TAM PUN JADI RAPIDKL LAK...
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com to suggest@rapidkl.com.my cc aduan@spad.gov.my, "Dato' Dr. Tam Weng Wah" , [Offline] klang valley transit date Tue, Aug 2, 2011 at 5:36 PM subject Re: Fw: prasarana main2... mailed-by gmail.com
hide details 5:36 PM (0 minutes ago)
BILA MALAM JER, ADA DREBAR RAPIDKL U43 TAK OPERASI FROM 1U. KERAP SANGAT KES CAM NIH. JANGAN SAMPAI ADA FAN PAGE & RAMAI SAKSI TAMPIL PULAK. KANG KAM KIBUT PRASARANA & "IKAN" SPAD NAK MENJAWAB NANTI.
BETTER CAKAP MEMANG ADA DREBAR TEROK GARA2 UNTUK SAVE COST BAK KOMUTER GAK. YELAH, DAH PENOH BARU JALAN.
INI LAH NATIJAH KAPITALIS & KERAJAAN YANG TAK PERNAH BERUBAH, ASYIK BN JER.
SEKIAN. BUANG MASA AKU? DAH BUH KAT SOSIAL MEDIA (BLOG, FB, TWITTER + ETCS) PUN... MOGA2 PR MENANG!
from Md. Nasir bin Ecsoff sirec@pcb.gov.my to [Available] TARIKAT NOHIYAH cc Aziz bin Ismail , Azlan Bin Man , "Dato' Dr. Tam Weng Wah" date Tue, Aug 2, 2011 at 5:38 PM subject RE: nasir pun main2 agaknya... Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 5:38 PM (8 minutes ago)
Tuan,
Perkara di atas dirujuk.
2. Terima kasih atas kenyataan yang diberikan. Tuan sedia maklum bahawa isu yang sama telah juga didaftarkan di dalam dalam Borang Aduan Laman web BPA pada 2 Ogos 2011. Berikutan dengan itu Surat Akuan Terima (SAT) telah dikeluarkan pada 2 Ogos 2011 dan isu ini telah dirujuk kepada SPAD pada 2 Ogos 2011. Pihak SPAD juga telah memberikan respon kepada BPA. Bersama-sama ini disertakan petikan emel SPAD untuk makluman tuan.
From: Aduan SPAD [mailto:aduan@spad.gov.my] Sent: Tuesday, 2 August, 2011 3:43 PM To: Saari bin Omar Subject: RE: 02 - SURAT KEPADA AGENSI (UMUM)
Encik Saari,
Dimaklumkan bahawa aduan 'KES A92408: PRASARANA MAIN2...' tersebut telah diperolehi daripada pengadu sendiri dan aduan telah dipanjangkan ke Prasaranan dan Bahagian Penguatkuasaan dan Latihan untuk memberikan tindakan seterusnya.
Sekian, terima kasih
From: saari@pcb.gov.my [mailto:saari@pcb.gov.my] Sent: Tue 8/2/2011 3:39 PM To: Aduan SPAD Subject: 02 - SURAT KEPADA AGENSI (UMUM)
Please refer to attached file.
This email and any attachments transmitted with it are confidential. It is intended solely for the person or entity to whom it is addressed. If you have received this email in error, or you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. Any use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and any files transmitted with it is strictly prohibited. SPAD disclaims all liability (including, but not limited to, all liability for computer viruses) arising out of, or in respect of this email or the information in it.
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com to "Md. Nasir bin Ecsoff" cc Aziz bin Ismail , Azlan Bin Man , "Dato' Dr. Tam Weng Wah" , aduan@spad.gov.my, [Offline] klang valley transit , suggest@rapidkl.com.my date Tue, Aug 2, 2011 at 5:45 PM subject Re: nasir pun main2 agaknya... mailed-by gmail.com
hide details 5:45 PM (3 minutes ago)
"IKAN" SPAD LEPAS TANGAN CAM BIASA... BENDA REMEH BAK TEKSI SAPU DI BORDER PAS KELANTAN, SIBUK NAK HANDLE TAPI BILA WILAYAH BN JER, MAIN PAS2 LAK!?
from Dato' Dr. Tam Weng Wah tam@pcb.gov.my
ReplyDeleteto "Md. Nasir bin Ecsoff"
cc TARIKAT NOHIYAH ,
Aziz bin Ismail ,
Azlan Bin Man
date Tue, Aug 2, 2011 at 8:19 AM
subject RE: prasarana main2...
Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 8:19 AM (11 minutes ago)
Encik Nasir,
Untuk tindakan serta-merta SPAD dan RapidKL.
Sekian, terima kasih.
(Dr. Tam)
2 Ogos 2011
- Hide quoted text -
-----Original Message-----
From: TARIKAT NOHIYAH [mailto:nikah.siam@gmail.com]
Sent: 02 Ogos 2011 6:01
To: enquiries@spad.gov.my; aduan@spad.gov.my; suggest@rapidkl.com.my; kohtsukoon@pmo.gov.my; murugiah@pmo.gov.my; Dato' Dr. Tam Weng Wah; webmaster@prasarana.com.my; rapidcare@rapidpg.com.my
Subject: prasarana main2...
camner lah orang tak join BERSIH, bas u43 tak sampai2 dari 9 pm hingga
11.40 malam di puchong ke putrajaya. teruk betul sistem pengangkutaan
awamnya walau dah ada spad. kononnya bas rosak. jika ya pun bukanlah
semua jahanam serentak. rata2 nampak bas rapid sembunyi kat mana2. nak
bodohkan orang pun, agak2lah. yang kelakarnya, jika kat penang dap,
pandai pulak rapid BN nih. siap bagi pelbagai bas free lagi.
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com
ReplyDeleteto suggest@rapidkl.com.my
date Tue, Aug 2, 2011 at 1:17 PM
subject Re: FW: prasarana main2...
mailed-by gmail.com
hide details 1:17 PM (0 minutes ago)
isnin 1 ogos 2011 = malam 2 ramadhan 1432
- Hide quoted text -
On Tue, Aug 2, 2011 at 11:04 AM, wrote:
> Salam sejahtera,
>
> Terima kasih di atas maklum balas yang di berikan. Berhubung dengan
> kelewatan U43, kami berharap saudara/saudari dapat memberikan tarikh
> kejadian supaya siasatan keatas perkara ini dapat di buat dengan segera.
> Pihak kami akan berusaha untuk menambah baikan kekerapan bas demi kebaikan
> bersama.
>
>
>
> Contact Centre Unit
> Transport Planning and Commercial Division
> Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana)
> Tel: 03-7885 2585 Helpline
> Tel: 03-7650 7788 General line
> Fax:03- 7625 6667
from suggest@rapidkl.com.my
ReplyDeleteto TARIKAT NOHIYAH
date Tue, Aug 2, 2011 at 1:29 PM
subject Re: FW: prasarana main2...
mailed-by rapidkl.com.my
Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 1:29 PM (0 minutes ago)
Terima kasih di atas info yang diberikan.
Contact Centre Unit
Transport Planning and Commercial Division
Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana)
Tel: 03-7885 2585 Helpline
Tel: 03-7650 7788 General line
Fax:03- 7625 6667
from Azlan Bin Man azlan.man@pcb.gov.my
ReplyDeleteto "Md. Nasir bin Ecsoff"
cc "Dato' Dr. Tam Weng Wah" ,
Aziz bin Ismail ,
"nikah.siam@gmail.com"
date Tue, Aug 2, 2011 at 2:18 PM
subject FW: nasir pun main2 agaknya...
mailed-by pcb.gov.my
Important mainly because it was sent directly to you.
hide details 2:18 PM (1 minute ago)
En. Nasir,
Sila ambil tindakan segera berhubung perkara ini dengan pihak SPAD. Tk.
Azlan
from Aduan SPAD aduan@spad.gov.my
ReplyDeleteto suggest@rapidkl.com.my
cc Mohd Sharif Johan ,
nikah.siam@gmail.com
date Tue, Aug 2, 2011 at 2:59 PM
subject FW: nasir pun main2 agaknya...
mailed-by spad.gov.my
Important mainly because you often read messages with this label.
hide details 2:59 PM (9 minutes ago)
Tuan,
Dengan segala hormatnya merujuk perkara di atas
Bahagian Pengurusan Aduan SPAD telah mendapat aduan ini daripada pengadu. Memandangkan ia merupakan dalam bidang kuasa tuan, mohon kerjasama tuan untuk memberikan maklumbalas kepada pengadu dalam tempoh 5 hari bekerja dan sesalinan kepada SPAD untuk tujuan rekod. Bersama-sama ini disertakan aduan tersebut.
Segala perhatian tuan mengenai perkara ini diucapkan terima kasih
Sekian
Jamaluddin b Baharum
Bahagian Pengurusan Aduan
Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat
Jabatan Perdana Menteri
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com
ReplyDeleteto "Dato' Dr. Tam Weng Wah"
cc "Md. Nasir bin Ecsoff" ,
Aziz bin Ismail ,
Azlan Bin Man
bcc enquiries@spad.gov.my,
aduan@spad.gov.my,
suggest@rapidkl.com.my,
kohtsukoon@pmo.gov.my,
murugiah@pmo.gov.my,
webmaster@prasarana.com.my,
rapidcare@rapidpg.com.my,
klang valley transit
date Tue, Aug 2, 2011 at 1:55 PM
subject nasir pun main2 agaknya...
mailed-by gmail.com
hide details 1:55 PM (1 hour ago)
http://www.nst.com.my/nst/articles/m18pbcs/Article
from Aduan SPAD aduan@spad.gov.my
ReplyDeleteto suggest@rapidkl.com.my
cc Mohd Sharif Johan ,
[Available] nikah.siam@gmail.com
date Tue, Aug 2, 2011 at 2:59 PM
subject FW: nasir pun main2 agaknya...
mailed-by spad.gov.my
Important mainly because you often read messages with this label.
hide details 2:59 PM (15 minutes ago)
Tuan,
Dengan segala hormatnya merujuk perkara di atas
Bahagian Pengurusan Aduan SPAD telah mendapat aduan ini daripada pengadu. Memandangkan ia merupakan dalam bidang kuasa tuan, mohon kerjasama tuan untuk memberikan maklumbalas kepada pengadu dalam tempoh 5 hari bekerja dan sesalinan kepada SPAD untuk tujuan rekod. Bersama-sama ini disertakan aduan tersebut.
Segala perhatian tuan mengenai perkara ini diucapkan terima kasih
Sekian
Jamaluddin b Baharum
Bahagian Pengurusan Aduan
Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat
Jabatan Perdana Menteri
From: TARIKAT NOHIYAH [mailto:nikah.siam@gmail.com]
Sent: Tue 8/2/2011 1:55 PM
To: Dato' Dr. Tam Weng Wah
Cc: Md. Nasir bin Ecsoff; Aziz bin Ismail; Azlan Bin Man
Subject: nasir pun main2 agaknya...
- Hide quoted text -
http://www.nst.com.my/nst/articles/m18pbcs/Article
2011/8/2 Dato' Dr. Tam Weng Wah :
> Encik Nasir,
>
> Untuk tindakan serta-merta SPAD dan RapidKL.
>
> Sekian, terima kasih.
>
> (Dr. Tam)
> 2 Ogos 2011
>
> -----Original Message-----
> From: TARIKAT NOHIYAH [mailto:nikah.siam@gmail.com]
> Sent: 02 Ogos 2011 6:01
> To: enquiries@spad.gov.my; aduan@spad.gov.my; suggest@rapidkl.com.my; kohtsukoon@pmo.gov.my; murugiah@pmo.gov.my; Dato' Dr. Tam Weng Wah; webmaster@prasarana.com.my; rapidcare@rapidpg.com.my
> Subject: prasarana main2...
>
> camner lah orang tak join BERSIH, bas u43 tak sampai2 dari 9 pm hingga
> 11.40 malam di puchong ke putrajaya. teruk betul sistem pengangkutaan
> awamnya walau dah ada spad. kononnya bas rosak. jika ya pun bukanlah
> semua jahanam serentak. rata2 nampak bas rapid sembunyi kat mana2. nak
> bodohkan orang pun, agak2lah. yang kelakarnya, jika kat penang dap,
> pandai pulak rapid BN nih. siap bagi pelbagai bas free lagi.
>
This email and any attachments transmitted with it are confidential. It is intended solely for the person or entity to whom it is addressed. If you have received this email in error, or you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. Any use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and any files transmitted with it is strictly prohibited. SPAD disclaims all liability (including, but not limited to, all liability for computer viruses) arising out of, or in respect of this email or the information in it.
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com
ReplyDeleteto suggest@rapidkl.com.my
cc aduan@spad.gov.my,
murugiah@pmo.gov.my,
Dato'_Dr._Tam_Weng_Wah@rapidkl.com.my
date Tue, Aug 2, 2011 at 5:02 PM
subject Re: Fw: prasarana main2...
mailed-by gmail.com
hide details 5:02 PM (8 minutes ago)
KWANG KWANG KWANG... DREBAR U43 CAKAP ROSAK, MANAGEMENT BAGI ALASAN LAIN PULOK. LEBIH TEROK DARIPADA KES TBH & SARBANI KASTAM. P "MATI" LAH KERAjaan BN... ASYIK AUTA ORANG TAK HABIS2. INGAT KAMI BODOH KAH?! MUNGKIN TAKUT JER. JIKA TAK, DAH LAMA ADA ORANG BALING KEK (PALING TAK) KAT MUKA NAJIB SEMPENA BDAY DIA!?
- Hide quoted text -
On Tue, Aug 2, 2011 at 4:53 PM, wrote:
Salam sejahtera,
Berhubung dengan perkara di atas, ingin di maklumkan bahawa pihak kami telah membuat siasatan tentang kelewatan U43 pada 1 hb Ogos 2011. Kelewatan tersebut adalah berpunca dari kesesakkan yang ketara apabila bas melalui LDP dari Puchong menghala Tol Sunway. Kami sedang dalam proses untuk mengatasi masalah ini iaitu dengan meminda laluan ini untuk berlepas dari Depoh Asia Jaya atau Depot Jalan Klang Lama atau memendikan laluan ini. Perkara ini masih di peringkat perbincangan.
Sekian, terima kasih.
Mok Yoke Wah
Transport Planning and Commercial Division
Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana)
Tel: 03-7885 2585 Helpline
Tel: 03-7650 7788 General line
Fax:03- 7625 6667
----- Forwarded by CRM Suggest/RapidKL on 02-08-11 04:46 PM -----
From: CRM Suggest/RapidKL
To: TARIKAT NOHIYAH
Date: 02-08-11 01:29 PM
Subject: Re: FW: prasarana main2...
Terima kasih di atas info yang diberikan.
Contact Centre Unit
Transport Planning and Commercial Division
Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana)
Tel: 03-7885 2585 Helpline
Tel: 03-7650 7788 General line
Fax:03- 7625 6667
from suggest@rapidkl.com.my
ReplyDeleteto TARIKAT NOHIYAH
cc aduan@spad.gov.my,
Dato'_Dr._Tam_Weng_Wah@rapidkl.com.my,
murugiah@pmo.gov.my
date Tue, Aug 2, 2011 at 5:05 PM
subject Re: Fw: prasarana main2...
mailed-by rapidkl.com.my
Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 5:05 PM (7 minutes ago)
Salam sejahtera,
Perkara di atas adalah di rujuk. Kami akan menasihatkan semua pemandu agar meminta pelanggan merujuk kepada Helpline di masa hadapan untuk jawapan yang tepat.
Kami ingin memohon maaf di atas kesulitan yang di alami.
Contact Centre Unit
Transport Planning and Commercial Division
Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana)
Tel: 03-7885 2585 Helpline
Tel: 03-7650 7788 General line
Fax:03- 7625 6667
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com
ReplyDeleteto suggest@rapidkl.com.my
cc aduan@spad.gov.my,
murugiah@pmo.gov.my,
"Dato' Dr. Tam Weng Wah"
date Tue, Aug 2, 2011 at 5:05 PM
subject Re: Fw: prasarana main2...
mailed-by gmail.com
hide details 5:05 PM (8 minutes ago)
*P.S. MAU BOHONG PUNYA PASAL, SAMPAI EMAIL Dr TAM PUN JADI RAPIDKL LAK...
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com
ReplyDeleteto suggest@rapidkl.com.my
cc aduan@spad.gov.my,
"Dato' Dr. Tam Weng Wah" ,
[Offline] klang valley transit
date Tue, Aug 2, 2011 at 5:36 PM
subject Re: Fw: prasarana main2...
mailed-by gmail.com
hide details 5:36 PM (0 minutes ago)
BILA MALAM JER, ADA DREBAR RAPIDKL U43 TAK OPERASI FROM 1U. KERAP SANGAT KES CAM NIH. JANGAN SAMPAI ADA FAN PAGE & RAMAI SAKSI TAMPIL PULAK. KANG KAM KIBUT PRASARANA & "IKAN" SPAD NAK MENJAWAB NANTI.
BETTER CAKAP MEMANG ADA DREBAR TEROK GARA2 UNTUK SAVE COST BAK KOMUTER GAK. YELAH, DAH PENOH BARU JALAN.
INI LAH NATIJAH KAPITALIS & KERAJAAN YANG TAK PERNAH BERUBAH, ASYIK BN JER.
SEKIAN. BUANG MASA AKU? DAH BUH KAT SOSIAL MEDIA (BLOG, FB, TWITTER + ETCS) PUN... MOGA2 PR MENANG!
from Md. Nasir bin Ecsoff sirec@pcb.gov.my
ReplyDeleteto [Available] TARIKAT NOHIYAH
cc Aziz bin Ismail ,
Azlan Bin Man ,
"Dato' Dr. Tam Weng Wah"
date Tue, Aug 2, 2011 at 5:38 PM
subject RE: nasir pun main2 agaknya...
Important mainly because of your interaction with messages in the conversation.
hide details 5:38 PM (8 minutes ago)
Tuan,
Perkara di atas dirujuk.
2. Terima kasih atas kenyataan yang diberikan. Tuan sedia maklum bahawa isu yang sama telah juga didaftarkan di dalam dalam Borang Aduan Laman web BPA pada 2 Ogos 2011. Berikutan dengan itu Surat Akuan Terima (SAT) telah dikeluarkan pada 2 Ogos 2011 dan isu ini telah dirujuk kepada SPAD pada 2 Ogos 2011. Pihak SPAD juga telah memberikan respon kepada BPA. Bersama-sama ini disertakan petikan emel SPAD untuk makluman tuan.
Sekian, terima kasih.
(Md.Nasir Ecsoff)
2 Ogos 2011
To: Md. Nasir bin Ecsoff
ReplyDeleteSubject: FW: 02 - SURAT KEPADA AGENSI (UMUM)
Untuk makluman tuan.
Saari
(2 Ogos 2011)
From: Aduan SPAD [mailto:aduan@spad.gov.my]
Sent: Tuesday, 2 August, 2011 3:43 PM
To: Saari bin Omar
Subject: RE: 02 - SURAT KEPADA AGENSI (UMUM)
Encik Saari,
Dimaklumkan bahawa aduan 'KES A92408: PRASARANA MAIN2...' tersebut telah diperolehi daripada pengadu sendiri dan aduan telah dipanjangkan ke Prasaranan dan Bahagian Penguatkuasaan dan Latihan untuk memberikan tindakan seterusnya.
Sekian, terima kasih
From: saari@pcb.gov.my [mailto:saari@pcb.gov.my]
Sent: Tue 8/2/2011 3:39 PM
To: Aduan SPAD
Subject: 02 - SURAT KEPADA AGENSI (UMUM)
Please refer to attached file.
This email and any attachments transmitted with it are confidential. It is intended solely for the person or entity to whom it is addressed. If you have received this email in error, or you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. Any use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and any files transmitted with it is strictly prohibited. SPAD disclaims all liability (including, but not limited to, all liability for computer viruses) arising out of, or in respect of this email or the information in it.
from [Available] TARIKAT NOHIYAH nikah.siam@gmail.com
ReplyDeleteto "Md. Nasir bin Ecsoff"
cc Aziz bin Ismail ,
Azlan Bin Man ,
"Dato' Dr. Tam Weng Wah" ,
aduan@spad.gov.my,
[Offline] klang valley transit ,
suggest@rapidkl.com.my
date Tue, Aug 2, 2011 at 5:45 PM
subject Re: nasir pun main2 agaknya...
mailed-by gmail.com
hide details 5:45 PM (3 minutes ago)
"IKAN" SPAD LEPAS TANGAN CAM BIASA... BENDA REMEH BAK TEKSI SAPU DI
BORDER PAS KELANTAN, SIBUK NAK HANDLE TAPI BILA WILAYAH BN JER, MAIN
PAS2 LAK!?