to contactus@fireflyz.com.my, webmaster@mot.gov.my, "Dato' Dr. Tam Weng Wah" , salinah@mot.gov.my, zainab_h@mot.gov.my, wan_said@mot.gov.my, syednorahimi@mot.gov.my, sulianiza@mot.gov.my, rosida@mot.gov.my, rohana@mot.gov.my, hafizd@mot.gov.my, hamira@mot.gov.my, norazura@mot.gov.my, nor_lida@mot.gov.my, n_hafizah@mot.gov.my, mahfuz@mot.gov.my, najeeb@mot.gov.my, hosnie@mot.gov.my, radzuan@mot.gov.my, haisa@mot.gov.my, hamzah@mot.gov.my, diani@mot.gov.my, elinaroslim@mot.gov.my, chee@mot.gov.my, chandra@mot.gov.my, catherine@mot.gov.my, abdulraof@mot.gov.my date Mon, Nov 21, 2011 at 9:24 PM subject Re: seha fa fy2090 1.30 pm szb-pen rude mailed-by gmail.com hide details 9:24 PM (0 minutes ago) http://kondem-cadang.blogspot.com/2011/11/so-jangan-ingat-produk-mas-mesti-bagus.html
2011/11/21 Tarikat Nohiyah : - Hide quoted text - > 1.30 pm 20/11/11: saya gemar duduk belakang seat 18 agar dekat dengan > "dapur" firefly mudah untuk order. tetiba ada pasangan arab patut > duduk no 3 telah buat saya bergerak ke seat row 18 jua tapi > bertentangan. tetiba si hodoh FA bernama seha nih cakap what is your > seat number? you have to seat at your own place no matter what dengan > nada provoke. saya agak terkejut juga sebab setahu saya produk akademi > MAS wajib berbahasa secara diplomatik. kita bukan kids yang tak faham > bahasa. patutlah di fb fy, ada penumpang yang adu, fa wanita ada yang > bangsat. > > saya akan panjangkan aduan saya kepada kementerian pengangkutan & bpa jpm. > > sekian. > > yang kecewa, > > khairul
brother, aku pernah naik flight juga. happen the same. tapi kena rasional la sikit. kalau jadi apa-apa dan hang terbakar hangus bukan kat seat yang hang tak sepatutnya duduk tu, dia orang susah nak kenal mayat hang yang hangus tu. kalau hang pi silap tukar tempat duduk yg agama lain, dan keluarga depa pi claim, nak ka hang berkubur kat jirat cina or kubur kristian? tak semua tahu hang pi jumpa dentist mana, may be hang jumpa dentist 10 tahun sekali ka, mana tau.
Memang la FA kena keras kat passenger, kalau ikut kepala hang aje, baik tak payah naik kapal terbang, pi naik bas tepi jalan je yang tak ada nomber. Kalau naik air asia pun ada dah seat no sekarang ni. kalau crash terbakar cuma muka hang aje tak hangus tak apa la familiy hang boleh claim, kalau hangus macam batang mancis, macam mana nak kenal hang pasal hang dah tukar tempat duduk.
Hang nak duduk kat dapur mudah order buat apa? kalau hang duduk depan sekali pun FA pi hantaq air kat hang juga. Nak order order hang ingat tu restoran ka? first time kot hang naik kapal terbang.
Passenger perangai hodoh macam hang la selalu buatkan passenger lain menyampah......
to contactus@fireflyz.com.my,
ReplyDeletewebmaster@mot.gov.my,
"Dato' Dr. Tam Weng Wah" ,
salinah@mot.gov.my,
zainab_h@mot.gov.my,
wan_said@mot.gov.my,
syednorahimi@mot.gov.my,
sulianiza@mot.gov.my,
rosida@mot.gov.my,
rohana@mot.gov.my,
hafizd@mot.gov.my,
hamira@mot.gov.my,
norazura@mot.gov.my,
nor_lida@mot.gov.my,
n_hafizah@mot.gov.my,
mahfuz@mot.gov.my,
najeeb@mot.gov.my,
hosnie@mot.gov.my,
radzuan@mot.gov.my,
haisa@mot.gov.my,
hamzah@mot.gov.my,
diani@mot.gov.my,
elinaroslim@mot.gov.my,
chee@mot.gov.my,
chandra@mot.gov.my,
catherine@mot.gov.my,
abdulraof@mot.gov.my
date Mon, Nov 21, 2011 at 9:24 PM
subject Re: seha fa fy2090 1.30 pm szb-pen rude
mailed-by gmail.com
hide details 9:24 PM (0 minutes ago)
http://kondem-cadang.blogspot.com/2011/11/so-jangan-ingat-produk-mas-mesti-bagus.html
2011/11/21 Tarikat Nohiyah :
- Hide quoted text -
> 1.30 pm 20/11/11: saya gemar duduk belakang seat 18 agar dekat dengan
> "dapur" firefly mudah untuk order. tetiba ada pasangan arab patut
> duduk no 3 telah buat saya bergerak ke seat row 18 jua tapi
> bertentangan. tetiba si hodoh FA bernama seha nih cakap what is your
> seat number? you have to seat at your own place no matter what dengan
> nada provoke. saya agak terkejut juga sebab setahu saya produk akademi
> MAS wajib berbahasa secara diplomatik. kita bukan kids yang tak faham
> bahasa. patutlah di fb fy, ada penumpang yang adu, fa wanita ada yang
> bangsat.
>
> saya akan panjangkan aduan saya kepada kementerian pengangkutan & bpa jpm.
>
> sekian.
>
> yang kecewa,
>
> khairul
brother, aku pernah naik flight juga. happen the same. tapi kena rasional la sikit. kalau jadi apa-apa dan hang terbakar hangus bukan kat seat yang hang tak sepatutnya duduk tu, dia orang susah nak kenal mayat hang yang hangus tu. kalau hang pi silap tukar tempat duduk yg agama lain, dan keluarga depa pi claim, nak ka hang berkubur kat jirat cina or kubur kristian? tak semua tahu hang pi jumpa dentist mana, may be hang jumpa dentist 10 tahun sekali ka, mana tau.
ReplyDeleteMemang la FA kena keras kat passenger, kalau ikut kepala hang aje, baik tak payah naik kapal terbang, pi naik bas tepi jalan je yang tak ada nomber. Kalau naik air asia pun ada dah seat no sekarang ni. kalau crash terbakar cuma muka hang aje tak hangus tak apa la familiy hang boleh claim, kalau hangus macam batang mancis, macam mana nak kenal hang pasal hang dah tukar tempat duduk.
Hang nak duduk kat dapur mudah order buat apa? kalau hang duduk depan sekali pun FA pi hantaq air kat hang juga. Nak order order hang ingat tu restoran ka? first time kot hang naik kapal terbang.
Passenger perangai hodoh macam hang la selalu buatkan passenger lain menyampah......